HR és adminisztrációs koordinátor


A munkakört betöltő főbb feladatai:

  •  Munkaügyi adminisztráció: Szerződések készítése, személyügyi dokumentáció átlátható kezelése, beléptetési és kiléptetési folyamatok lebonyolítása, törzslista karbantartása.
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatás és ellenőrzések elvégzése.
  • Munkáltatói márkaépítés: Tanulók és munkavállalók számára szervezett rendezvényeken kiállítóként való megjelenés.
  • Oktatások szervezése, kapcsolattartás szakiskolákkal gyakorlati képzőhelyként.
  • Toborzás és kiválasztás: új munkatársak kiválasztási folyamatának bonyolítása elsősorban fizikai munkakörökre.
  • Általános ügyviteli, titkársági feladatok ellátása: bejövő és kimenő posta kezelése, dokumentumok és megrendelések iktatása, kiküldése.
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása: fénymásolás, szkennelés, faxolás, nyomtatás, laminálás stb.
  • Kulturált vendég- és ügyfélforgalom lebonyolítása.
  • Catering és technikai feltételek előkészítése rendezvényekhez, tárgyalásokhoz.

A munkakör betöltőjével szembeni elvárások:

  •  Magabiztos MS Office ismeretek
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági/HR/kapcsolódó területen)
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készségek
  • Pontos és precíz munkavégzés
  • Proaktív, megoldásorientált szemlélet és csapatjátékos hozzáállás
  • Gyors tanulási képesség és nyitottság az új ismeretekre

Amit kínálunk:

  • Mentor program, együttműködő, támogató csapat
  • Szakmai fejlődés és komplex feladatkör
  • Versenyképes jövedelem
  • Cafetéria évente bruttó 390.000 Ft

Munkavégzés helye: Eger, Faiskola út 5.

Állásra jelentkezés